Monday, October 17, 2016

Dit Deutsche Bank Fx Strategie Is Om Terug Te Gaan Op Die Ys , Tyd Om Die Volgende Stelsel Projek Begin Wat

Dit Deutsche Bank FX strategie is om terug te gaan op die ys , tyd om die volgende stelsel projek wat is8230 begin ; Dit Deutsche Bank FX ( forex ) strategie is om terug te gaan op die ys , tyd om die volgende stelsel projek wat is8230 begin ; Dit is 'n moeilike strategie om saam te stukkie waar ek net spin my wiele . Vir nou , het ek besluit om dit terug te sit op ys totdat ek meer gevorderde daarmee . Daar is te veel verreikende konsepte wat mooi is gevorderde vir my om te kodeer up . So sal Ek nou fokus op die volgende projek wat ongeveer in nis video het ek 'n week of wat gelede . Dit sal alles in Matlab , Excel , en waarskynlik 'n eenvoudige databasis Tol hou die data . Dit is 'n passiewe stelsel so vinnig is nie krities maar tis projek sal lê 'n mooi fondament van alle aspekte van die saak. Ek moet begin fokus op eenvoudiger dinge nou . NOTA ek nou my TRADING ALERTS plaas in my persoonlike Facebook rekening en Twitter . Moenie bekommerd wees as ek nie dom kat video's of wat ek eet te plaas !


No comments:

Post a Comment