Monday, October 17, 2016

Trustline K - A Sekuriteite

Trustline KA sekuriteite Hallo almal, Ek is 'n handelaar, en ek het 'n oproep van Trustline, met betrekking tot 'n lae makelaars. Hulle bied 0,01% die een kant, intraday. Hulle beweer dat hulle een van die beste en grootste makelaars huise in Indië wees, so as iemand bewus is van die huis, moet asseblief voed my. Wenke oor hul verhandelingsplatform sal sowel waardeer Ek gebruik hul dienste sedert 2008. Hulle dienste is 'n goeie Hi Piyush, Kan jy my meer oor trustline soos lewering brokarege vertel, toekomstige opsies brokarege struktuur of hulle hef per perseel of% basis, wat oor marge vir intraday vir kontant segment en vir fo. how is nes handelaar terminale?.sorry Vir te veel gevra vraag. hoop jy 'n bietjie lig te werp op die bogenoemde quries. where kan ek sien die pryse besonderhede ?. Ek kan die besonderhede te gee, maar dan sal jy meer twyfel. Jy kan eerder bel my makelaar, mnr Ajit Meer (mobiele: 9869258655) en kry al die besonderhede. Ek het hom reeds te kenne gegee dat hy 'n paar oproep van lede van traderji kan verwag. Hy kan die besonderhede aan jou te verduidelik. vertel hom net dat jy die verwysing van 'n traderji lid het. Met betrekking tot die nes handelaar terminale, ek het net begin om dit te gebruik, want ek gebruik icharts die meeste van die tyd (jy hoef te betaal). Maar as jy het al die eienskappe wat in die betaalde werf, wat jy betaal is die moeite werd. In elk geval, jy moet die nes handelaar installeer vanaf hul webwerf. Dit sal slegs die normale handel terminale vertoon, maar as jy wil hê dat die grafiek funksies, dan moet jy NEST PLUS installeer. Registreer by die Omnesys webwerf, en kry die wagwoord per e-pos of SMS (As jy dit nie kry die pos of sms, daar is 'n aanlyn hulptoonbank wat baie vinnig om jou vrae te beantwoord en doen die nodige). Sodra gedoen het, as jy die nes terminale oopmaak, is daar 'n spyskaart vir NEST PLUS. Dit sal aandui dat jy die sagteware geïnstalleer het. Die geregistreerde gebruikersnaam en wagwoord word vereis om aan te meld in NEST PLUS. Dan wanneer jy kliek op 'n lêer of toekoms en regs kliek, is daar 'n plugins opsie wat al die eienskappe van NEST PLUS sal voorsien. NEST PLUS 'n beginnerspak wat vry is, vir ander is dit betaal. Maar betreklik die prys is baie minder. Maar dan, ek het dit nie gesien nie, so ek weet nie of dit die moeite werd.


No comments:

Post a Comment