Sunday, October 9, 2016

Opsies Stop Loss Strategie

Opsies Stop Loss Strategie My belê het in 1990 toe ek 'n Welkom boek van Belegger se Business Daily ontvang. Ek is gelok na groei-effekte te belê deur William J. O'Neil. Gedurende daardie dekade, toe ek aktief buite die huis, ek het alles moontlik gedoen om die Can Slim Reëls en riglyne volg. Teen die tyd dat die beermark getref in 2000, het ek baie klein hoeveelhede kapitaal verloor en het gevoel dat ek sou sterf as gevolg van 'n duisend sny. My gedagtes was duidelik dat opsies vir my reg, sowel as om te leer hoe om my poste aan te pas was. Daar bly 'n groot vraag oor of om op te hou Verliese gebruik of nie. Tydens my opleiding proses op gedrag Options 'het ek vol vertroue in die rigting nie die gebruik van enige SLS. Ek is 'n aktiewe intekenaar om die gereedskap van IBD, insluitend eIBD, Beleggers, Leader en MarketSmith. Verder het ek van tyd tot tyd by te woon IBD Onderwys kursusse vir meer inligting oor die styl van 'n belegging / handel te leer, selfs al het ek my styl van opsies te voeg tot die lang voorraad posisies. Ek geniet ook die voorste aandele op my horlosie lys. Trouens, IBD bied 'n goeie aantal aandele op te spoor en volg deur die IBD-50, die Groot-Cap-20, en leader. Verder op Beleggers is daar 'n skakel na dié wat óf gekoop of verkoop met 'n swaar volume volg. Deel is 'n sterk sleutel tot sukses in te belê. Prys en volume het my belangrikste tegniese aanwysers geword. Sedert my gradeplegtigheid van OptionsANIMAL geraak ek ontspanne deur nie stop verliese en eenvoudig die aanpassing van die handel posisie as hulle dit nodig gehad het. Met die kennis tydens die beermark van 2008 Ek het my voorraad en gewerk die opsies rondom dit. My keuses was vir my 'n lang voorraad posisie onder die prys sluit meer as 50% waar hy dit gekoop of handel opsies om die lang posisie. Vyf maande later het ek die voorraad genoem weg van my by $ 20,00 per aandeel. Alhoewel ek dit gekoop het teen 'n prys meer as $ 40,00 per aandeel in Augustus, ek het nog 'n wins te maak. Ek het nie gebruik stop verliese. Verlede jaar waargeneem ek my eerste Hoë-tight-vlag basis struktuur vir baie jare van 'n belegging / handel. Tesla was die aandele. Toe ek het my volledige due diligence op die voorraad, ek tot die gevolgtrekking gekom dat dit te swak fundamenteel vir my om te belê was. Daar was geen voordeel in sy verdienste, die kontantvloei was swak, die ROE was nie van toepassing, die skuld was groot, en na my mening was dat die alternatiewe energie motor was te duur en onbewese. Ek het geen belangstelling in plaas my geld aan Tesla Auto. Kort voor lank 'n ander aandele is gemerk met 'n hoë Stywe Vlag basis. Ek het om te werk aan die grondbeginsels op NK Mobile ondersoek. Die verdienste was sterk, die ROE was goed, daar was geen skuld aangemeld is, en die kontantvloei regverdig was. Ek het begin deur te doen 'n paar swing-ambagte op NK vir 'n lekker wins. Teen die einde van September het ek besluit om te belê in die lang voorraad en voeg by dit wanneer toepaslik. Binne weke het ek meer lank voorraad opgehoopte, maar vermy die opsies omdat die gedrag van die basis struktuur aangedui dat dit verdere prysstygings te maak. Selfs toe ek gekyk na die toevoeging van 'n lang wan vir my beskerming, het ek gesien dat die geïmpliseer wisselvalligheid was heeltemal te hoog, sinspeel dat ek 'n slagoffer van IV-geliefdes kan word. Teen die einde van Oktober 'n fonds blaas die grondbeginsels van NQ Mobile en binne negentig minute die prys gedaal n groot hoeveelheid (meer as 62% van die hoogte in die dag van die lae.) Ek het geen opsies op NK en teen die tyd dat ek dit sien, het dit reeds gedaal van die hoë punt. Wat moet ek doen? Verkoop dit en neem die verlies? Of saam met die opsies om my kapitaal te herwin? Daar was 'n kragtige les vir my om te leer. Miskien moet ek die verlies geneem, maar ek is nog steeds hou die lang NK voorraad. Ek lees alle vorme van nuus oor dit vir hierdie maande. Ek verhandel kort opsies teen die lang voorraad sonder 'n groot kommer dat die voorraad sal geneem word van my om my kort opsies verpligting na te kom. Wat is die groot les? As jy die ondersoek 'n leidende voorraad en vind dat die IV is meer as 100% vir die opsies, te vermy, insluitend dit op jou lys, of koop dit net as jy bereid is om 'n stop verlies te plaas op dit is! OptionsANIMAL Instrukteur


No comments:

Post a Comment