Monday, October 17, 2016

Risiko Te Beloon Verhouding Voordelige Of Selfmoord

Voordelige of Selfmoord: risiko om verhouding Beloning? Die gebruik van die behoorlike risiko om verhouding te beloon is wat het my forex rond. Soos baie handelaars, toe ek die eerste keer in 2007 begin Ek was aangetrokke tot die handel strategieë wat het my laat voel 8220; safe8221 ;. Deur veilige Im meestal verwys na die scalping strategieë wat 'n 120 pit stop verlies en 'n 12 pit wins teiken het. In wese gevaar $ 120 tot $ 12 te maak. Natuurlik het ek wasnt dink in terme van dollars gewaag terug dan, net pitte. Ek het later besef (Na baie sukkel) dat ek dit alles agteruit. So laat ek breek dit af vir jou. Die sleutel tot 'n bestendige Forex handelaar berus op twee dinge: Vind jou kant AKA stapel die kans in jou guns Die gebruik van die behoorlike risiko om verhouding te beloon Dis dit! Jy bemeester die twee aspekte van jou handel en sal jy konsekwent winsgewend te maak. So, wat is die behoorlike risiko om verhouding te beloon? Ek is bly jy vra! Die Goue Reël Die behoorlike risiko om verhouding te beloon is regtig meer van 'n reël as 'n spesifieke verhouding. Dit reël is om nooit meer te waag as die helfte van die potensiële beloning. Met ander woorde, as jy waag $ 100, moet jou wins teiken wees ten minste $ 200. Dit sou verteenwoordig as 1: 2 as 'n risiko om verhouding te beloon. Wat is so magies oor hierdie reël, vra jy? Die feit dat jy meer as die helfte van die tyd verkeerd kan wees en nog steeds geld maak. Kom ons kyk na 'n ander hoek eerste though. Ons het twee handelaars: Trader A en handelaar B. Trader A is nie so vaardig as Trader B egter Trader A gebruik 'n behoorlike risiko om verhouding te beloon. Handelaar 'n wen net die helfte van die tyd, so 'n 50% wen koers. Handelaar B maak gebruik van 'n tipiese 1: 1 risiko om verhouding te beloon en wen 70% van die tyd. Beide risiko $ 100 op elke handel oor die verloop van 10 ambagte. Hier is wat dit lyk soos:


No comments:

Post a Comment