Friday, October 7, 2016

Winsgewende Handel En Belegging Strategieë

2. $ 47,692.27 in een dag - Stock Market Beleggingstrategie Ek behandel die handel as 'n werklike besigheid. Trouens, ek het nie eens beskou myself 'n "belegger" of "spekulant 'of 'n handelaar' in die tradisionele sin wees. Die waarheid is, en dit is presies hoe ek myself sien: Ek is 'n entrepreneur. As 'n entrepreneur soek ek geleenthede in die mark sowel as betrokke te raak in die koop en verkoop van aktiwiteite om die hoogste opbrengs op my belegging te genereer en dan net te bestuur my risiko. My produk is opsies en aandele. Ek koop en verkoop dit om geld te maak. Alle besighede te koop en te verkoop om geld te maak - ek doen dit net met aandele en opsies. Alle goeie besighede te bestuur gebaseer op getalle en verhoudings - ek doen dieselfde ding - ek bestuur my ambagte deur die nommers! Alle besighede te beplan vir wins en die skep van geleenthede vir die grootste opbrengs op belegging (ROI) moontlik - ek doen ook sonder dat Ek dit geleenthede vir die grootste opbrengs op marge (Rom) te skep. Ek weet presies wat my maksimum wins gaan wees voordat ek 'n handelsmerk te plaas. Ek het nie raai of spekuleer - Ek het 'n plan. Toe ek net die posisie te bestuur en, indien nodig, aan te pas my poste om winsgewend te bly of sny my verliese deur slim risikobestuur tegnieke en versamel my wins aan die einde van die handel siklus (maandeliks). Dit is 'n & quot; Evergreen & quot; besigheid. Selfs as die markte verskuif, en die ekonomie verander. my stelsel sal altyd werk! Hierdie besigheid sal nooit verander nie. die beginsels, sodra jy hulle leer, is joune vir ewig. Jy kan hierdie leer en lewer dit af na jou kinders en kleinkinders. Die basiese beginsels van hierdie sake sal nooit verander nie omdat die onderliggende beginsels nooit sal verander nie. Dit is waarom ek noem dit 'n "immergroen" besigheid. In teenstelling met franchises of ander vorme van verbruikers of besigheid-tot-besigheid markte, het die voorraad en opsie markte rond vir honderde jare. En selfs al is die markte beweeg en verandering in 'n paar maniere, het die beginsels dieselfde vir die afgelope 200 + jaar. Hoe het ek ontdek hoe om 'n voorraad en opsie besigheid te begin? Op 'n dag het ek wakker geword eendag 'n bietjie ekstra kontant sit in 'n geldmark verdien 1,5% per jaar vind. Die volgende jaar was dit verdien 3%. wow - 3% per jaar. Ek het gevoel my geld moet beter en meer produktief gebruik word en ek begin soek na alle vorme van franchise-geleenthede en ander besighede te belê in, maar hulle het almal een nadeel -. Die finansiële belegging was groot, maar so was die belegging van tyd. iets wat ek regtig het nie 'n pa van vier. So na 'n jaar van 'getref of mis' handel ek begin dink oor wat handel dryf as 'n werklike besigheid ongeveer 2 1/2 jaar gelede - koop en verkoop van aandele en opsies as 'n "besigheid". Ek het nie geweet of dit gedoen kan word, maar die idee geboei my. Ek het geweet dat iemand, iewers was besig om 'n moord in die markte en ek was vasbeslote om hulle te vind, leer alles wat hulle weet en maak 'n moord op my eie. Ek was vasbeslote om my handel te voer as 'n besigheid. nie as 'n dobbelaar, en dit beteken kyk na geleenthede, vraag en aanbod, mark dinamika en bestuur van my besigheid gebaseer op soliede besigheid beginsels: wins, verlies, uitgawes, oorhoofse en opbrengs op belegging. Soos enige besigheid my enigste bekommernis was om iets wat ek teen 'n wins kan verkoop koop - en met genoeg van 'n winsmarge sodat my uitgawes (hoewel klein) is gedek het my gelos met 'n konstante en betroubare inkomste. Die besigheid van die saak het al hierdie voordele. Sodra jy weet die stelsel, die besigheid Dit het al die bestanddele van die 'perfekte' besigheid! Die probleem met die skep van 'n besigheid gebaseer op die markte is dat dit lyk asof hulle konsekwent verander en daar is 'n baie risiko! Soos u weet, die markte gaan op 'n dag en af ​​in die volgende! Ek is regtig verward watter rigting die mark sal draai, en omdat ek die idee om geld te verloor gehaat het ek probeer om & quot; voorspel & quot; rigting die mark se want dit is hoe ek gedink het geld gemaak. Ek het regtig, regtig 'n goeie by 'n tegniese ontleding. Ek het gedink dat dit gehou die sleutel tot wins. As ek kon vertel waar die mark op pad was sou dit maklik om geld te maak, reg? Ek het geleer oor golwe en kers stokke, MACD, ADX, CCI, Bollinger Bands en Fibonacci en honderde grafiek 'patrone. en ek het gedink ek 'geweet' iets 'oor die toekoms van die mark! Om eerlik te wees, tegniese aanwysers soos krukke - hulle net help om te ondersteun en bekragtig jou handel idees wat reeds in jou gedagtes gevorm. Hulle het nie help om 'n beter handelaar of sien die realiteit van die mark. Daar is slegs 3 tegniese aanwysers wat jy nodig het om hierdie besigheid te bedryf: ondersteuning, weerstand en tendens lyne. Dis dit. Ons hou dit eenvoudig. Eenvoudige maak my geld. Ek het ook ontdek die top 1% van alle handelaars doen presies die teenoorgestelde van wat ek probeer doen het toe ek die eerste begin het (voorspel die mark). Die feit is. Top handelaars Moet nooit probeer om die voorspel mark hulle net te bestuur risiko. Die meeste van die elite handelaars gee nie om as die mark gaan op of af - hulle maak geld óf manier. Hulle gebruik kaarte spaarsamig. Alle top handelaars doen, is die bestuur van hul risiko en voordeel trek uit die enigste waarhede van die mark - die enigste absolute waarhede van die mark. Vir aandele wat 'n mens Absolute Waarheid is die volgende: 1) Alle voorrade wissel in prys. Vir opsies is daar twee absolute waarheid: 1) Alle opsies wissel in prys en 2) Alle opsies verval. Die top handelaars leer om hierdie reëls te respekteer, want hulle is die enigste waarhede van die mark. Jy mag dalk dink daar is ander waarhede, maar daar aren't-- Alles wat jy hoor oor die mark buite hierdie 2 reëls is hoorsê, mening, kommentaar en selfs volledige fantasie. Natuurlik sal jy nooit hoor iemand op CNBC eens te praat van die 2 reëls omdat hulle niks het om te rapporteer sou hê! Kan jy jou indink Maria Bartiromo gesê: & quot; Pryse gewissel vandag. Het jy 'n lekker aand almal! Ek is outta hier & quot!; Ek dink nie so nie! So het die top handelaars respekteer hierdie reëls, want hulle is so kragtig en dit help hulle sny deur die 'mark geraas. Dan ontwerp hulle hul handel besigheid rondom hierdie reëls om voordeel te trek van hulle. Sodra hulle sien 'n geleentheid wat hulle spring op dit en net hul besigheid te bestuur 'deur die getalle en, vir my is dit neem 15 minute - soms minder - 'n dag. Hoeveel kan jy maak? Om eerlik te wees, dit hang af van jou kapitaal, vermoë om te leer, en jou vermoë om jou dissipline te handhaaf in hierdie besigheid. Moenie bekommerd oor hoeveel jy jou belegging besigheid te begin (selfs al het ek het 'n aansienlike bedrag van die geld wat ek kon belê, het ek begin my met 'n klein hoeveelheid, sodat ek kan hierdie besigheid te leer). leer net die vaardighede en herbelê jou wins - hulle sal vinnig groei.


No comments:

Post a Comment