Saturday, October 15, 2016

Handel Adres

Definisie van handel adres: Plek van die besigheidsperseel wat mag of nie mag nie die geregistreerde of amptelike adres van 'n firma en, as sodanig wees, mag nie Dit dalk jou huisadres veral as jy hoofsaaklik werk op jou kliënte webwerwe. Die handel adres is waar jou kliënte, bank, agente, verskaffers, ens aan jou stuur Aflaai artikel. Geregistreerde adres vs Trading (of Business)-adres. Die meeste limitedpanies het twee adresse. Dit is belangrik om te verstaan ​​wat Die handel adres van 'n Irishpany is die adres waar die voorgestelde besigheid eintlik uitgevoer word. 9. 2015. - Kan die registeredpany adres atpanies Huis wees anders as 'n handels-posadres? Moenie HMRCpanies Huis moet in kennis gestel word Toe ek die opstel van mypany, ek wou ALLpany korrespondensie aan posadres my rekening se gestuur word. Ek is gevra wat my "handel adres" Is dit moontlik om 'n handels-posadres anders as waar ons eintlik handel, bedoel ek betaal vir 'n virtuele kantoor hê sodat ons 'n virtuele kantoor Nee, jy kan handel vanaf 'n adres anders is as dié van jou geregistreerde kantoor. Geregistreerde kantooradres - limitedpanies en beperkte aanspreeklikheid vennootskappe; Service Jy hoef nie uit jou geregistreerde kantooradres te werk of handel. Waar kry jy jou handel adresse vandaan? Ons handel adresse word deur 'n vertroulike derde party, kan ons nie openbaar hul


No comments:

Post a Comment